Sperr alle dine skandinaviske kort på få minutter med Sperretjenesten

Bruk noen få minutter på å registrere alle dine skandinaviske kort hos Sperretjenesten i Danske Bank Assistanse det gir ekstra trygghet for deg og din familie. Du får personlig service døgnet rundt.

Sperretjenesten hjelper deg raskt å ta tilbake kontrollen over dine kort hvis uhellet er ute

Som kunde i Danske Bank kan du selvsagt sperre dine bankkort i mobilbanken, men dette gjelder kun kort utstedte av Danske Bank. Andre banker og kortutstedere følger samme praksis. Hvis du har kort i flere banker kan det fort bli tidskrevende å få sperret alle kortene hvis du mister dem. Bruk derfor noen få minutter på å registrere dine kort i Sperretjenesten.

Med Sperretjenesten tar du raskt kontrollen over dine bankkort med en enkel telefonsamtale dersom du er uheldig å miste et eller flere kort. Vi har åpent døgnet rundt alle dager og du får alltid snakke med en rådgiver.

Sperretjenesten er gratis i bruk og du kan også registrere mobilabonnement og ID-bevis som pass og førerkort.

Har du spørsmål om Sperretjenesten kan du kontakt oss på:

GOLD: 987 08540
PLATINUM: 987 08540
Private Banking: 987 05522
World Elite: 987 05522
Akademikerne: 987 05550


Hva er fordelen ved å melde inn kort og mobil i Sperretjenesten?

I mobilbanken

I Sperretjenesten

Registrere kort utstedt av andre bank- og finansforetak

Check

Sperre egne kort utstedt av Danske Bank

Check
Check

Nytt kort bestilles automatisk

Check
Check

Sperre kort utstedt av andre bank- og finansforetak

Check

Du kan sperre kort som er registrert i Sperretjenesten

Check

Du kan sperre mobilabonnement som er registrert i Sperretjenesten

Check

Registrere pass og andre ID-bevis

Check

Nødkontanter

Check

Ett kontaktpunkt hvis uhellet er ute*

Check

*Kun hvis alle kort, også de som er utstedt av andre bank- og finansforetak enn Danske Bank, er registrert i Sperretjenesten.