Få tilbake bagasje og nøkler som har kommet på avveie

Har du kjent på irritasjonen når du har ventet i en evighet på bagasjen din uten at den dukker opp på båndet og du til slutt innser at den er borte?

Tankene svirrer og du lurer på hva gjør jeg nå? Hvordan skal jeg holde ferie uten å ha mitt tøy og mine toalettsaker? Når bagasjen endelig leveres på døren er gleden over at ferien er reddet til å ta og føle på.

Har du kjent på følelsen av panikk når du skal låse deg inn hjemme og ikke finner hus nøkkelen? Du sjekker jakkelommene, bukselommene, PC vesken og vesken din uten å finne nøklene. Ofte er det flere viktige nøkler på det knippe som er borte og problemet er ofte større enn at du ikke kan låse deg inn der og da. Du vil at de skal komme til rette fort.


Bagasje- og nøkkelservice hjelper deg

Visste du at du via ditt kundeprogram har tjenesten Bagasje- og nøkkelservice som hjelper deg å få tilbake bagasjen som ble borte eller nøklene du mistet?

I din velkomstpakke fikk du bagasjemerker og nøkkelringer som alle er merket med et unikt sikkerhetsnummer. Det er ved hjelp av dette nummeret at Danske Bank Assistanse finner rette eier av bagasje og nøkler som blir funnet.

For at du skal øke sjansen for å få din bagasje eller dine nøkler tilbake må du ta bagasjemerket og nøkkelringene i bruk, de hjelper deg ikke hvis de ligger i skuffen.

  • Fest et bagasjemerke på din koffert eller reiseveske. Bagasjemerket gir deg anonymitet ved at det ikke eksponerer din adresse for andre reisende.
  • Sett dine viktigste nøkler inn på en nøkkelring med sikkerhetsnummer, enkelt og greit. Husk også bilnøkkelen, det dyrt å få laget en ny. Nøkkelringen sparer deg for mye bekymringer, når nøklene kommer tilbake til deg i en rekommandert sending.


Har du spørsmål om bagasje- og nøkkelservice, kontakt oss på

Gold: 987 08540
Platinum:
987 08540
Premium:
987 09050
Gold DB:
987 05550
World Elite: 987 05522

Les mer om bagasje- og nøkkelservice her

Flere artikler om Din Sikkerhet